Odpovídáte na názor k článku Nový Peugeot 5008 ukazuje, že i elektromobil může být velké, pohodlné a spolehlivé SUV. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Jenže na ježdění do práce ti stačí ojetá jedničková fábka za těch 50 tisíc. To je to, o čem je řeč, ekonomika provozu. Nepotřebuješ nové auto, nepotřebuješ "prémiovou značku." To jsou další parametry typu "chci to a to navíc," ale s ekonomikou to nemá vůbec nic společného.
Takže když to shrnu, na dojíždění do práce je nejlevnější pořídit ojetinu typu F1 (která když neshnije, tak bude jezdit do halelujá s velmi střídmou servisní činností - oleje, brzdy, apod.) a jakékoli EV, i klidně ojeté nemá šanci se tomu ekonomicky jen přiblížit. Že to tak ve skutečnosti je, to dokazují ty tisíce letitých F1 a O1 (Switfů, Golfů, Mazd a dalších aut), které si jejich (často nemajetní) majitelé hýčkají a opravují, protože to ve skutečnosti je ten nejlevnější způsob zajištění dopravy.
Srovnávám to, co jsi ty sám zadefinoval. Ne nová auta, ne EV vs. spalovák, ale nejlevnější cestu vlastním autem do práce. Že to nevychází jak sis představoval ty, to mě mrzí, ale to jsou čistá fakta, když si nebudeš hrát hru "musí to být funglovka" nebo "chci EV, ušetřím na benzinu."