Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Daniel Vávra: AI ve vývoji her je nevyhnutelná, Warhorse ji použilo i při tvorbě KCD 2. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Včera 12:58

    Pan Jaroslav Crha

    To vůbec není pravda, že AI krade obsah jiným tvůrcům. Když se podíávám jak debilně složitě je vytvořenej Unreal, tak jedině AI to umí dát do nějakého rozmného celku.
    Jako chápu, takový ty magory, co řeknou AI vytvoř mi hru střílečku/stra­tegii/závodnič­ky a ona jim ji podle nějaké předlohy vytvoří, protože ten borec si ji nadefinuje že ji takovou chce.
    Ale pochybuji, že když někdo vytvoří příběh hry a k tomu mu AI udělá to překlopení do virtuálního světa tak že to bude nějaká kráděž. To asi těžko.
    A příjde doba kdy si koupíme jednu hru a AI nám ji bude tvořit podle toho jakou budeme mít náladu. Takže začneš ve středověku jako rytíř, pak se ti to změní na robotickou střílečku, pak plynule přejdeš do závodničky a večer budeš končit u nějaké pohádky, a bude to pořád jedna a ta samá hra, akorát ti obsah bude generovat AI.
    A pak už se stačí jen napojit mozkovejma neuronama na počítač jak v metrixu a komplet svou tělesnou schránku odpojit od tohoto světa a žít život ve virtuální realitě.... och wait...