Kameny výdejny jsou zase cool. Všude jsou boxy, všichni dávají všechno všude a stejně tam není místo. Maj dávat bonus za rychlé vyzvednutí.
Blíží se vánoce, to jsou testy výdejních boxů ... třikrát jsem objednal do boxu (označen "méně zásilek"). Pokaždé to dodali do prodejny, kde zavírají v šest večer. Ani se neuráčili mi to oznámit.
Poprvé jsem si myslel, že jsem se ukliknul, na mapě je to stejná budova. Pak jsem si už na to dal opravdu pozor. Ukázalo se, že "méně zásilek" znamená, že box zjevně nefunguje ...
Když zavíraj v 6, tak se tam aspoň dá dostat, ale tady ve vidlákově všechno zavírá ve 6 nebo i dřív a pošta už je taky tak osekaná že si na to člověk musí vzít dovolenou když tam potřebuje, bez těch boxů už se to dneska nedá.
Já jsem se o problémech Zásilkovny dozvěděl až z novinových článků. Do Balíkovny musím na poštu (+10 minut), počkat (+ cca 10 minut i když by tomělo být do tří minut) a +10 minut zpátky, takže půl hodiny. A k tomu omezená otvírací doba pošty. Zásilkovnu mám při cestě (+ 1 minuta), otevřeno každý den do sedmi a v sobotu do 14:00. Jediná nevýhoda je, že jsou o něco dražší. Zatím mi nic nezatili, nerozbili ani nepřesměrovali (a to ani Balíkovna).
PPL, GLS atd. musím být doma a čekat na kurýra a nebo zajít do depa. Takže jen v případě nutnosti, když tuhle službu vyžaduje "druhá strana".
To čekání na poště se poslední dobou výrazně zlepšilo.
Na poštu už nechodí ani důchodci.
Například katastr nemovitostí umí posílat datovky.
Řekl bych že covid naučil hodně lidí tam nechodit.
8. 11. 2025, 11:11 editováno autorem komentáře
Mě zaráží výsledek té ankety. Zásilkovna vyfoukla byznys neschopné poště, aby se na to následně vykašlala, vše osekala a nechala se přejet konkurencí (včetně té pošty). Z 10 balíků jsou schopní 3-4 zaměnit a jeden ztratit (to je reálná statistika). Balík nechají v boxu klidně týden, dva, žádný stres. Dneska je Alzabox na každé vesnici. Zásilkovna je pro mě poslední možnost, funkce slibují minimálně 5 let a nic, pro více jak 2-3 zásilkách je aplikace nepoužitelná, webové rozhraní mají stále jen pro eshopy atd. Manželka, která posílá balíčky pravidelně, dnes přes Zásilkovnu posílá cca 10-20%, zbytek Balíkovna/PPL, občas někdo jiný. Před cca 4-5 lety to bylo 90% přes Zásilkovnu.
Anketa je zkreslená protože titulek osloví jen uživatele zásilkovny.
Vypadá to na oběť velkého bussines světa.
Někdo to koupil aby to mohl 5 let dojit a pak to prodat. Klasika pro většinu investorů, managorů, obchodníků, akcionářů, ... a podobných parazitů naší společnosti.
Návratnost investice musí být do 5 let.
Na delší období nikdo neplánuje, protože bude nejspíš sedět někde jinde.
Pečovat o firmu jako o vlastní dítě bude jenom člověk který jí založil.
Místní návštěvnost, zaměření a tedy i anketa nemá žádný vliv na nic. Není to žádný měřitelný vzorek.
Že má zásilkovna nového majitele (už asi nějakou dobu) jsem se dozvěděl z diskuse. Je smutné, že samotný článek na to neupozornil, protože by ten úpadek hned dával smysl. Naprosto s Vámi souhlasím, co se týče téze "oběť velkého bussines světa".
K tématu, vše objednávám hlavně přes zásilkovnu (mám Zbox u domu). Přesunuty kvůli vytížený byly jen dvě zásilky, tak jsem to ani nijak neřešil. Když není zbytí, pošlu to do balíkovny, kterou mám o pár metrů dál. I když je Balíkovna levnější, využívám ji pouze, když nemám možnost Zásilkovny.
Desetiletí nás Česká pošta ojebávala, kde se dalo a Zásilovna mi tehdy dost usnadnila život. Cenový rozdíl není tak velký (neposílám si takový objem) abych podporoval Českou poštu, co na nás tak dlouho kálela z vysoka.