Mě zaráží výsledek té ankety. Zásilkovna vyfoukla byznys neschopné poště, aby se na to následně vykašlala, vše osekala a nechala se přejet konkurencí (včetně té pošty). Z 10 balíků jsou schopní 3-4 zaměnit a jeden ztratit (to je reálná statistika). Balík nechají v boxu klidně týden, dva, žádný stres. Dneska je Alzabox na každé vesnici. Zásilkovna je pro mě poslední možnost, funkce slibují minimálně 5 let a nic, pro více jak 2-3 zásilkách je aplikace nepoužitelná, webové rozhraní mají stále jen pro eshopy atd. Manželka, která posílá balíčky pravidelně, dnes přes Zásilkovnu posílá cca 10-20%, zbytek Balíkovna/PPL, občas někdo jiný. Před cca 4-5 lety to bylo 90% přes Zásilkovnu.
Anketa je zkreslená protože titulek osloví jen uživatele zásilkovny.
Vypadá to na oběť velkého bussines světa.
Někdo to koupil aby to mohl 5 let dojit a pak to prodat. Klasika pro většinu investorů, managorů, obchodníků, akcionářů, ... a podobných parazitů naší společnosti.
Návratnost investice musí být do 5 let.
Na delší období nikdo neplánuje, protože bude nejspíš sedět někde jinde.
Pečovat o firmu jako o vlastní dítě bude jenom člověk který jí založil.
Místní návštěvnost, zaměření a tedy i anketa nemá žádný vliv na nic. Není to žádný měřitelný vzorek.
Že má zásilkovna nového majitele (už asi nějakou dobu) jsem se dozvěděl z diskuse. Je smutné, že samotný článek na to neupozornil, protože by ten úpadek hned dával smysl. Naprosto s Vámi souhlasím, co se týče téze "oběť velkého bussines světa".
K tématu, vše objednávám hlavně přes zásilkovnu (mám Zbox u domu). Přesunuty kvůli vytížený byly jen dvě zásilky, tak jsem to ani nijak neřešil. Když není zbytí, pošlu to do balíkovny, kterou mám o pár metrů dál. I když je Balíkovna levnější, využívám ji pouze, když nemám možnost Zásilkovny.
Desetiletí nás Česká pošta ojebávala, kde se dalo a Zásilovna mi tehdy dost usnadnila život. Cenový rozdíl není tak velký (neposílám si takový objem) abych podporoval Českou poštu, co na nás tak dlouho kálela z vysoka.