Facebook se chystá na redesign většiny prvků na zdi

15. 6. 2012

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: loriklaszlo – Depositphotos
Ilustrační obrázek

Fotografie a alba

Fotky přidané stránkami se ve výpisu na zdi zobrazují v mnohem menší velikosti než fotky, které jsou přidané běžnými uživateli. Nyní se budou náhledy fotografií zobrazovat stejným způsobem jak pro stránky, tak pro uživatele. Velikost náhledů se oproti dřívějšku zdvojnásobí.

Fotografie stránek – staré zobrazení

Fotografie uživatelů – staré zobrazení

Fotografie – nové zobrazení pro uživatele i stránky

Fotky z alb budou na zdi poskládány tak, aby se do jednoho příspěvku vešlo více náhledů. Více místa také budou zabírat textové popisky, které zároveň budou podrobnější.

Alba stránek – staré zobrazení

Alba uživatelů – staré zobrazení

Alba – nové zobrazení pro uživatele i stránky

Odkazy

Facebook bude nově informace o odkazu dávat do světle šedého rámečku, zároveň se zvětší velikost písma a řádkování u popisku od uživatele. Podobně jako u jiných prvků, odkazy na stránce budou zabírat více místa, než dříve.

Odkazy – staré zobrazení

Odkazy – nové zobrazení

Reklamy na zdi

Od začátku letošního roku Facebook zavedl zobrazování reklam přímo ve výpisu příspěvků od běžných uživatelů a stránek. Reklamy přímo na zdi placené stránkami budou nově zabírat mnohem více místa než dřív, zvětší se jak obrázky, tak doprovodný text. Ostatní reklamní prvky na Facebooku (například v pravém bočním panelu) výrazné změny nečekají.

Reklamy – staré zobrazení

Reklamy – nové zobrazení

Ostatní typy příspěvků, jako jsou výpisy aplikací, informace o změně profilové fotky nebo rodinného stavu a jiné zůstanou stejné. Změny se postupně aktivují od začátku tohoto týdne, ke všem uživatelům by se měly dostat během několika následujících dní až týdnů.

Zdroje: TechCrunch, AllFacebook, InsideFacebook

Kvíz týdne

Tyto konektory zná každý. Ale víte, co jejich zkratky doopravdy znamenají?
1/9 otázek