Tablety Surface byly po Vánocích v Severní Americe úspěšnější než Nexusy

3. 1. 2014

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: loriklaszlo – Depositphotos
Ilustrační obrázek

Reklamní síť Chitiku znáte z některých našich hlášení o stavu trhu. Tržní podíly zařízení měří podle toho, jak velké objemy dat jejich majitelé při surfování vygenerují. Měření, které Chitika provedla v období před a po Vánocích, naznačuje, že se dobře dařilo rodině Surface. Dva grafy zachycují, jak se v USA a Kanadě změnily poměry po svátcích ve dvou sektorech. Výše najdete smartphony, níže informace týkající se tabletů.

Zatímco jediný výrobce chytrých telefonu, kdo rostl, byl Apple, v případě tabletů se nejvíce dařilo Amazonu. Na druhé příčce v soutěži o růst se ale umístil překvapivě Microsoft. Druhá generace Surface táhne víc než první a toto číslo budiž důkazem.

Celkově se ale Redmondští stále řadí za Amazon nebo Samsung. Této kategorii navzdory menším ztrátám stále neomylně kraluje Apple. Jeho iPad se postaral o 76,1 % z objemu přenesených dat mezi tablety. Microsoft se sice může zdát v tomto ohledu titěrný, ale je ve skutečnosti úspěšnější než Google se svými Nexusy.


Rozložení trhu se smarpthony a tablety před a po svátcích | Foto: Chitika

Zdroj: Chitika via Neowin

Kvíz týdne

Tyto konektory zná každý. Ale víte, co jejich zkratky doopravdy znamenají?
1/9 otázek