Vodafone chystá novou Samoobsluhu, pár uživatelů pozval k vyzkoušení

17. 2. 2012

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: loriklaszlo – Depositphotos
Ilustrační obrázek

Vodafone se na Twitteru nechal slyšel, že připravuje novou verzi Samoobsluhy. Ta současná je často uživateli kritizována jak pro občasnou nefunkčnost, tak pro nepřehlednost. Vodafone nedávno příjemně překvapil, když pozval několik svých aktivnějších uživatelů a občasných kritiků ke kulatému stolu k neformálnímu povídání o Samoobsluze, jejích funkcích a připravované nové verzi.

Několik lidí v Česku si tedy již mělo možnost vyzkoušet zcela nové rozhraní a jejich reakce byly veskrze kladné. Konkrétní změny nemůžeme zatím prozradit a termín spuštění stále nebyl oznámen, ale již se ladí poslední detaily. Ať si o nadnárodním operátorovi myslíme cokoliv, tak na lokální úrovni se o naši českou Samoobsluhu začal starat tým lidí, kteří uživatelům naslouchají.

Autor článku

Nyní už bývalý redaktor a později šéfredaktor Cnews se zaměřením na televizní témata, technologické zpravodajství, mobilní operátory a vědu.

Kvíz týdne

Tyto konektory zná každý. Ale víte, co jejich zkratky doopravdy znamenají?
1/9 otázek