Skvěle vypadající benchmark Passion Leads Army (PLA) využívá DX11 i PhysX

20. 6. 2012

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: loriklaszlo – Depositphotos
Ilustrační obrázek

Kdo by řekl, že zrovná Číňané z Unreal engine 3 ještě vymlátí něco vypadajícího tak dobře jako právě včera na GeForce.com zveřejněný benchmark na základě hry Passion Leads Army (PLA). Studio Giant IronHorse do enginu zapracovala spoustu vizuálních vylepšení v čele s nejviditelnější teselací. Osvětlení scén notně vylepšuje také HBAO (Horizon-Based Ambient Occlusion), společně s korektně mapovanými stíny na „hrbolatém“ povrchu vytvořeným teselací je to určitě sympatické přiblížení se reálně vypadajícímu světu. Hezký je také postprocessingový filtr vytvářející bokeh nadprůměrného objektivu zrcadlovky.

PhysX a Unreal engine 3, to není spojení nijak nové, každopádně Číňané využili z knihoven APEX opravdu hodně. Mimo destrukcí s hustými oblaky prachu a dalšími částicovými efekty jsou pomocí PhysX simulovány také pohyby vlajek (APEX Cloth). S využitím APEX Particles je vykreslováno také jiskření starého elektrického vedení.

Benchmark stáhnete přímo z GeForce.com (566 MB), na těchto stránkách najdete také jako obvykle výborně zpracovaný článek, který vás s PLA benchmarkem seznámí detailněji. Kdo si nebude moci benchmark sám zkusit, může využít videa demonstrujícího schopnosti PhysX a především velmi pěkných srovnávacích screenshotů. Ty jsou interaktivní, takže pomocí posuvníku si snadno porovnáte rozdíly s/bez teselace, HBAO, DOF (bokeh) atd.

O svoje výsledky se jako obvykle můžete podělit s ostatními v připraveném vlákně diskuzního fóra (sekce Benchmarky).

Zdroj: GeForce.com

Kvíz týdne

Tyto konektory zná každý. Ale víte, co jejich zkratky doopravdy znamenají?
1/9 otázek