Flickr nyní nabízí 1 TB místa pro vaše fotografie bez omezení jejich velikosti!

0

Yahoo před chvílí zakončilo tiskovou konferenci, která se konala v New Yorku. Jeho šéfka Marissa Mayer mluvila nejen o chystané koupi služby Tumblr za 1,1 miliardy dolarů, ale objevila se i jedna velmi příjemná novinka pro běžné fotografy.

Webové úložiště fotografií Flickr nyní nabízí 1 TB místa pro každého.

Nejste omezeni počtem fotografií ani jejich rozlišením a na úvodní stránce dokonce Flickr ukazuje, kolik fotografií v jakém rozlišení se vám do vašeho cloudu vejde – v případě 7 Mpx fotek je to půl milionu snímků!

Marissa Mayer, Yahoo CEO (foto: engadget)

Nejste přitom omezeni rozlišením jako v případě Googlu. Ten nabízí aktuálně 15 GB místa sdíleného mezi Gmail a dokumenty, přičemž fotografie pod 2 Mpx se do limitu nezapočítávají.

Takto velké snímky můžete nahrávat z jakéhokoliv zařízení, vzhledem k objemu dat je to reálné však spíše z počítače. Kde byste v mobilu vzali tak obrovské fotografie, že. Na první stránce Flickr přeci jen uvádí jako nejvyšší velikost 16 Mpx, ale pokud tak velkou fotku někdo máte, není nic snadnějšího, než zkusit nahrát ještě větší.

Jeden terabajt je tedy zdarma. Pokud si zaplatíte 50 $ ročně, získáte úložiště bez reklam a za 500 $ ročně dostanete 2 TB. Myslím ale, že 1 TB musí stačit všem (což je hrozně nebezpečná historií mnohokrát vyvrácená premisa).

Yahoo zveřejnilo údaj, že na Flickru je momentálně uloženo 8 miliard fotografií. Opět se potvrzuje. že Flickr je momentálně asi nejlepší cloudové úložiště fotografií, chybí mu však tak dobré propojení s ostatními službami ekosystému, které umí zase lépe Google. Nyní však neexistuje důvod své fotografie zmenšovat – Flickr slouží jako jejich záloha, úložiště i místo pro sdílení. Nevím jak vy, ale já jdu uploadovat.

 

 

Flickr nyní nabízí 1 TB místa pro vaše fotografie bez omezení jejich velikosti!

Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů

1 komentář

  1. Wine ovšem není ermulátor, ale spíše jiná implementace Windows API, já jsem například jednu hru kvůli své přítelkyni musel zprovoznit pod Wine, protože ve WinXP a vyšších již nebylo možné ji rozchodit, což mi bylo řečeno i supportem dané hry. Pod Wine to ovšem rozchodit šlo a jelikož linux jsem již nainstalovaný měl tak jsem paradoxně rozchodil windows hru spíše pod linuxem než pod windows.

    Kdyby se do vývoje wine pořádně investovalo a chytil by se toho někdo kdo by na vývoj došlápl a finančně jej podpořil, tak by to mohla být jistá cesta, ale vyplatilo by se to jedině pokud by se zároveň začal hromadně instalovat linux – např na plánovaném SteamBoxu, ale zatím jsem skeptický

    Pokud bych s drobným zpožděním a bez velkého konfigurování obstojně rozchodil jakoukoliv novou hru, tak bych windows zcela opustil.

  2. Carmack asi zacal pit nebo co, ale tohle je hrozna kravina a jde o naprosto kratkozrake tvrzeni. Pouze by se tim umocnila moc Windows na desktopu, kde uz tak ma naprostou nadvladu. Vsude jinde Linux uspel a v podstate rozdrtil konkurenci… servery, superpocitace, mobilni zarizeni, embedded zarizeni. Desktop je jedine problematicke misto, jelikoz jde o stary a neflexibilni trh (cilovka jsou bezni uzivatele a stareho kozla nenaucis…) a Microsoft se velmi snazi si udrzet pozici a tim, ze se mu posveti vysostne programovani her se tomu jen pomuze. Delat hry multiplatformne neni zas takovy problem, Carmack mel predevsim problem v tom, ze je nemel (a neumel?) jak Linuxovymu trhu prodat (vsak se staci podivat jak popularni je open sourceovany id tech 3 engine, zajem o ty hry tam je). Verim, ze Steam zde muze znacne pomoc, spousta zapomenutych Linuxovych portu her se totiz vynorila. Clovek mnohdy ani netusil, ze existuji a nebo kde by je vubec shanel. V kamenem obchode urcite ne, na Steamu do te doby taky ne. Mozna tak stranky vyrobce, ale to clovek musel vedet (jit naslepo obchazet 100 webu vyvojarskych studii je blbost) a hlavne tam tu informaci vubec nekde najit.